Rustige dagen - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Lisette Zumbrink - WaarBenJij.nu Rustige dagen - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Lisette Zumbrink - WaarBenJij.nu

Rustige dagen

Door: zummies

Blijf op de hoogte en volg Lisette

23 Juli 2010 | Suriname, Paramaribo

De afgelopen dagen hebben we niet veel gedaan. Een beetje bij het zwembad gezeten, gegeten, naar de dierentuin, op souvenirjacht en in de jacuzzi gezeten. Kortom we hebben niet veel uitgevoerd. De dierentuin in Paramaribo was niet groot en dus waren Betty, Bert, Willeke, Fleur en Evelien met 3 uurtjes weer terug. Evelien vond de speeltuin het hoogtepunt van de dierentuin.

We zijn er ook achtergekomen dat je groente en fruit hier niet per gram, ons, pond of kilo koopt maar per hoop. Ook weten we hoe ze hier een krab eten. We zijn naar Joke's Crabhouse geweest om krab te eten. Je hebt een broodjeplankje en een houtenhamer en slaan maar. Het geeft een heleboel herrie en rotzooi, maar het is wel leuk om een keer mee te maken. Evelien had de tijd van haar leven. Een kraker kennen ze hier dus nog niet. Misschien over een paar jaar wel. Verder zijn er hier veel muggen en wordt iedereen gestoken behalve Peter. Maar misschien is dat na Anaula wel anders. We zullen zien. Nu gaan we nog snel wat eten en vertrekken we straks naar Anaula! Tot over een paar dagen weer!

• 24 Juli 2010 - 17:24

Joke Brink:

Leuk om jullie op je reis te volgen nog veel plezier!

Gr Joke

• 24 Juli 2010 - 20:39

Leidy:

Hey allemaal,

Zo te lezen hebben jullie het goed naar jullie zin!
    Ben ook op mijn vakantie besteming.
    Valt wel wat tegen veel geluisoverlast van een snelweg.
    22 juli naar een dorpje geweest helemaal op de fiets.
    Was veel aardig allemaal vertrouwde winkels?
    23 juli weer op de fiets en naar een markt geweest.
    en s,avond vis wezen eten ja echt waar ik aan de vis!
    24 juli naar een farm geweest mocht ik mee helpen.
    Heb er biggen geboren zijn worden.
    en vanavond wezen bbqen en wat denk je weer met veel vis maar was wel erg lekker.
    Morgen gaan we fietsen naar een of andere rivier??
    Het is allemaal niet zo speciaal als bij jullie.
    Maar vermaak mijn wel hoor.
    Betty het zal bij jouw wel erg stil zijn zo alleen met de prinses?
    En natuurlijk mis je ook het zonnetje in huis!!
    Ga nog even op het teras wat drinken.
    Veel plezier allemaal nog.

Groetjes leidy

• 25 Juli 2010 - 19:08

Ghislaine:

Zo wat een verhalen allemaal! klinkt heerlijk en ontzettend leuk allemaal!! Geniet maar lekker en schrijf vooral veel verhalen zodat ik vannuit het regenachtige nederland lekker mee kan genieten met jullie!

Veel liefs!