nog meer rustige dagen - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Lisette Zumbrink - WaarBenJij.nu nog meer rustige dagen - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Lisette Zumbrink - WaarBenJij.nu

nog meer rustige dagen

Door: zummies

Blijf op de hoogte en volg Lisette

25 Juli 2010 | Suriname, Paramaribo

Voor Evelien en mij, zijn dit nog 4 rustige dagen. Wij staan 's ochtends omstreeks half 8 op en gaan dan om 8 uur ontbijten. Evelien een broodje kaas en pindakaas, dit eet ze niet helemaal op, maar wat er over is gaat in een plastic zakje mee voor tussen de middag. Ook eet ze een bakje fruit, over het algemeen is dat 2 soorten meloen. Gisteren zat er ook ananas bij, maar dat gaf ze aan mij.
Dan weer naar de kamer en onze zwemkleren aan, we zitten om 09.15 bij het zwembad. Lekker in het water spelen en een banaantje eten. Om 12.00 uur weer naar de kamer, broodje eten en lekker slapen, meestal tot 14.30 -15.00 uur. Weer insmeren, naar het zwembad, mandarijntje eten, sapje drinken en nog even in het zwembad spelen. Om 17.00 uur weer naar de kamer,lekker douchen, aankleden en om 18.30 uur een eettentje opzoeken.
Gisteren zaten we net met ons bord voor ons neus, toen de stroom in Paramaribo uitviel, dus dat was eten in het donker. Het was pasta, met een lepel is dat wel te eten.
Dit doen we dus al 3 dagen, lekker rustig aan. Morgen komen ze allemaal weer terug en dan gaan we dinsdagochtend vroeg om 04.20 uur naar het vliegveld om naar Curacao te vliegen.
Evelien had het gisterenmiddag een beetje moeilijk, toen miste ze mama.
Vandaag gaat het heel goed.

• 26 Juli 2010 - 06:29

Ghislaine:

Dat klinkt heerlijk en gezellig zo saampjes! Niet te bruin worden he? ;-) xxx