Nog 1,5 nachtje! - Reisverslag uit Bilthoven, Nederland van Lisette Zumbrink - WaarBenJij.nu Nog 1,5 nachtje! - Reisverslag uit Bilthoven, Nederland van Lisette Zumbrink - WaarBenJij.nu

Nog 1,5 nachtje!

Door: zummies

Blijf op de hoogte en volg Lisette

13 Juli 2010 | Nederland, Bilthoven

Over 1,5 nachtje is het zover! Dan vertrekken we naar Suriname. De koffers zijn bijna gepakt en we zijn er bijna klaar voor. Morgen nog de laatste spulletje erin doen en dan zijn we er helemaal klaar om te gaan. Donderdagochtend om half 5 worden we opgehaald door de taxi. We rijden dan naar Zuilen om de koningin en haar gevolg op te halen. Dan door naar Schiphol om met het vliegtuig van 08.45 naar Paramaribo mee te gaan. De planning voor onze vakantie ziet er als volgt uit:

15 juli – 18 juli Paramaribo
18 juli – 19 juli Galibi
19 juli – 23 juli Paramaribo
23 juli – 26 juli Paramaribo (Betty en Evelien)
Kabalebo (Bert en Willeke)
Anaula Nature Resort (Ton, Fleur, Lisette en Peter)
26 juli – 27 juli Paramaribo
27 juli – 4 augustus Curacao

In Galibi leggen schildpadden hun eieren. Als wij er zijn is het legseizoen en we hopen te kunnen zien hoe zij dit doen. Bert en Willeke gaan het binnenland van Suriname in naar Kabelebo om hier te natuur te bekijken en de Misty Mountain te beklimmen. Ton, Fleur, Lisette en Peter gaan ook het binnenland in, maar dan naar Anaula. Hier gaan ze ook de natuur bekijken, op bezoek bij de inheemse bewoners en ze gaan ’s nachts op zoek naar alligators.

27 juli vliegen we van Paramaribo via Trinidad naar Curacao om daar een week te genieten van het mooie weer. 5 augustus vliegen we weer richting huis en landen om 06.15 uur weer op Schiphol.

We houden jullie op de hoogte!

• 16 Juli 2010 - 16:51

Miep & Harry:

Heel veel plezier met zijn allen. We volgen jullie berichten, zeker die vanuit het oerwoud!